قوانین و شرایط استفاده از خدمات سالیدیتی کد

تاریخ آخرین به‌روزرسانی صفحه قوانین و مقررات سالیدیتی کد 1402/01/16 بوده و فرض بر این است که حداکثر تا 7 روز پس از این تاریخ، کاربران سایت آن را مطالعه کرده و از مفاد آن کاملا آگاه هستند.

سالیدیتی کد می‌تواند برای ارائه بهتر خدمات خود، نسبت به به‌روزرسانی و ایجاد تغییرات در قوانین و مقررات سایت، با ذکر دقیق تاریخ اقدام نماید و از کاربران انتظار می‌رود نسبت به تغییرات انجام پذیرفته آگاهی کامل کسب نمایند.

صفحه قوانین و مقررات حاضر، به‌مثابه یک توافق است و یک قرارداد قانونی و لازم‌الاجرا تلقی می‌گردد. کلیه کاربران و اشخاصی که به هر نحوی و با هر وسیله‌ای از خدمات مجموعه سالیدیتی کد استفاده می‌کنند تابع این توافق هستند.

:: محتوای سوالات متداول موجود در انتهای این صفحه نیز بخشی از قوانین و مقررات ذکر شده می‌باشد.

احراز هویت/ شرایط و مدت زمان استفاده از محصولات

ثبت‌نام در سایت سالیدیتی کد و تکمیل فرم عضویت که در آن اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل دریافت می‌شود، به‌منزله آگاهی و پذیرش کامل قوانین و مقررات مجموعه و سایت سالیدیتی کد است.
استفاده هر شخص از سایت سالیدیتی کد به هر اندازه و با هر هدفی به این معنی است که او از قوانین و مقررات سایت آگاهی دارد و آن‌ها را به‌صورت کامل پذیرفته است.
اشخاص برای عضویت در سایت باید از اطلاعات و مشخصات هویتی واقعی خود استفاده نمایند و سایت سالیدیتی کد هیچ‌گونه مسئولیتی در ازای تخلف از این ماده ندارد.
درصورتی‌که معلوم شود شخصی با نام و حساب کاربری جعلی اقدام به خرید محصولات و یا استفاده از خدمات مجموعه نموده، سالیدیتی کد می‌تواند نسبت به حذف آن حساب کاربری اقدام نماید. در این حالت وجه پرداخت شده به کاربر مسترد نخواهد شد.
اشخاص نباید حساب کاربری خود را، با هر هدفی در اختیار شخص یا اشخاص دیگری قرار دهند. سالیدیتی کد فقط به شخصی که مالک حساب کاربری (با ایمیل مشخص) است و نزدیکان درجه یک او یعنی پدر، مادر، خواهر و برادر خدمات خود را ارائه می‌دهد.
درصورتی‌که بر اثر استفاده هم‌زمان از حساب کاربری یا انتقال آن به دیگری، مشکلی ایجاد شود تمام مسئولیت‌ها بر عهده کاربر است و سالیدیتی کد هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.
درصورتی‌که معلوم شود چند نفر به‌صورت هم‌زمان از یک حساب کاربری و محصولات آموزشی استفاده می‌نمایند سالیدیتی کد می‌تواند بنا به صلاح‌دید اقدامات قانونی لازم را نسبت به فرد و حساب کاربری مربوطه انجام دهد.
کاربران متعهد هستند تمام محصولات آموزشی که از سالیدیتی کد خریداری می‌کنند را به‌صورت شخصی استفاده کنند و از به اشتراک گذاشتن آن‌ها در فضای آنلاین یا آفلاین، به‌صورت مستقیم یا باواسطه خودداری کنند. در صورت تخلف از مفاد این ماده و انتشار یا انتقال محصولات آموزشی، سالیدیتی کد حق پیگیری‌های قضایی و قانونی را برای خود محفوظ می‌دارد.

حق مالکیت فکری

تمام محتوای منتشر شده در سایت و اکانت شبکه‌های اجتماعی سالیدیتی کد مانند محتوای مقالات، محصولات آموزشی، لوگو، تصاویر، صوت‌ها، ویدیوها و غیره متعلق به سالیدیتی کد(شرکت ویرا پردازش سپاهان) است و بدون موافقت کتبی و اجازه سالیدیتی کد، هیچ‌کس اجازه استفاده، کپی، بازآفرینی و اقداماتی مشابه آن را ندارد.

نظرات و محتوای مجرمانه

سالیدیتی کد می‌تواند هر گونه دیدگاه و یا مطلبی که توسط کاربرانش منتشر شده و شامل محتوای مجرمانه یا بی احترامی است را حذف و یا ویرایش نماید. منظور از محتوای مجرمانه درج کامنت‌های توهین‌آمیز و نامناسب و… است که طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران غیر قانونی محسوب می‌شود.
سالیدیتی کد می‌تواند در موارد تخلف کاربر مانند درج اطلاعات تماس شخصی، درج محتوای توهین آمیز و خلاف قانون و انتشار لینک نسبت به حذف یا تغییر دادن آن نظر اقدام کند.
سالیدیتی کد هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به محتوای منتشر و تبلیغ‌شده از سمت کاربران در بخش نظرات و یا سایر بخش‌ها ندارد و عواقب و مسئولیت‌ آن به‌طور کامل بر عهده کاربر خواهد بود.

فورس ماژور

منظور از فورس ماژور اتفاقاتی با منشا خارجی است که خارج از اراده سالیدیتی کد بوده و بدون پیش‌بینی محقق شده باشد؛ مانند قطع سراسری اینترنت. در صورت وقوع فورس ماژور، سالیدیتی کد مسئولیتی در قبال از دسترس خارج شدن سایت و قطع خدمات رسانی تا زمان برطرف شدن فورس ماژور نخواهد داشت.

اطلاع رسانی

کاربر با ثبت‌نام در سایت، ثبت کردن ایمیل در بخش‌های مختلف سایت و ارائه سایر اطلاعات تماس مانند شماره موبایل این حق را به سالیدیتی کد می‌دهد تا اطلاع‌رسانی‌ مربوط به خدمات و محصولات سالیدیتی کد را از طریق ایمیل یا پیامک انجام دهد.
اطلاعات تماسی که کاربر در سایت ثبت می‌نماید، مانند شماره تماس، ایمیل و غیره تنها اطلاعات موثقی است که سایت آن‌ها را به رسمیت می‌شناسد. سالیدیتی کد تمام مکاتبات و پیگیری‌ها را از طریق همین اطلاعات تماس انجام می‌دهد و خود را در قبال اطلاعات تماس دیگری پاسخگو و مسئول نمی‌داند.
سالیدیتی کد فقط از راه‌های ارتباطی که در صفحه «تماس با ما» و در فوتر سایت قرار دارد، جهت برقراری ارتباط با کاربران استفاده می‌کند.

خرید سازمانی و گروهی

برای افراد و یا سازمان هایی که تمایل داشته باشند به صورت همزمان در دوره‌های سالیدیتی کد ثبت نام نمایند، تخفیف‌های ویژه به صورت زیر لحاظ می‌شود:

ثبت نام از ۳ تا ۵ نفر به صورت هم‌زمان : ۲۵٪ تخفیف
ثبت نام از ۵ تا ۱۰ نفر به صورت هم‌زمان : ۳۰٪ تخفیف
ثبت نام از ۱۰ تا ۳۰ نفر به صورت هم‌زمان : ۴۰٪ تخفیف
ثبت نام از ۳۰ نفر به بالا به صورت هم‌زمان : ۵۰٪ تخفیف

:: در لیست فوق تعداد ثبت نام همزمان ملاک است و نه تعداد افراد. برای مثال اگر ۲ نفر درخواست ثبت نام یکجا در ۳ دوره را داشته باشند، تعداد ثبت نام همزمان عدد 6 خواهد بود.

:: در هر خرید فقط یک تخفیف قابل استفاده است و تخفیف‌های هم‌زمان با همدیگر قابل تجمیع نیستند.

:: تحت هیچ شرایطی خرید اشتراکی مجاز نیست و در صورت مشاهده این مورد اکانت کاربر متخلف مسدود خواهد شد.

 

فرایند معرفی نیروی برنامه نویس به شرکت‌ها و سازمان ها

با توجه به نوع فعالیت شرکت، هر ماه شرکت‌های معتبری از سالیدیتی کد درخواست معرفی نیروی متخصص در حوزه‌ برنامه‌نویسی بلاکچین را دارند. در صورت صلاح‌دید مجموعه سالیدیتی کد، نیروهای معرفی شده به شرکت‌های متقاضی از بین دانشجویان برتر هر دوره انتخاب خواهند شد.

پرداخت‌ها و تراکنش ها

درصورتی‌که هنگاه استفاده از درگاه آنلاین پرداخت، تراکنش کاربر ناموفق باشد و وجهی از حساب او کسر گردد، مبلغ کسر شده به‌صورت خودکار از طرف بانک مربوطه طی مدت ۷۲ساعت مسترد خواهد شد.
درصورتی‌که کاربر در پرداخت اشتباهی انجام دهد مانند اینکه یک محصول آموزشی را بیش از یک‌بار به سبد خرید اضافه نماید یا محصول اشتباهی را خریداری کند، باید درخواست خود را مبنی بر بازگشت وجه اضافی و یا تعویض محصول حداکثر تا ۷۲ساعت آینده به سالیدیتی کد اعلام کند. از زمان اعلام کاربر، فرایند مربوطه حداقل از ۷۲ ساعت بعد و فقط از طریق همان حساب کاربری که خرید با آن صورت گرفته انجام خواهد شد.
اگر بر اثر اشتباه، قیمت محصولی کمتر یا بیشتر اعلام شود سالیدیتی کد می‌تواند خریدهای قبلی را باطل کرده و درصورت موافقت خریدار ثبت سفارش را با قیمت اصلی انجام دهد.

شرایط و قوانین استفاده از گارانتی بازگشت وجه

تمام دوره هایی که قیمت آن‌ها در سالیدیتی کد بیشتر از ۵۰۰ هزار تومان باشد، شامل گارانتی بازگشت وجه ۱۰۰٪ با شرایط زیر می‌باشند:
انصراف کاربر از شرکت در دوره و درخواست بازگشت وجه توسط او، حداکثر تا ۷ روز پس از پرداخت و ثبت نام در دوره مذکور امکان‌پذیر است.
امکان استفاده از گارانتی بازگشت وجه فقط در صورتی ممکن است که کاربرحداکثر 10٪ از محتوای دوره را در یک هفته نخست مشاهده کرده باشد.
منظور از مشاهده جلسات، شروع پخش ویدیوی جلسات می‌باشد. لازم به ذکر است تمامی اطلاعات مربوط به مشاهده جلسات در سالیدیتی کد به صورت دقیق ثبت می‌گردد.
کاربر برای ثبت درخواست انصراف، باید فرم مخصوص انصراف از دوره را از طریق تیکت  دریافت نموده و تکمیل نماید.
در صورتی که کاربر برای دوره درخواستی، هر کدام از شرایط ذکر شده را دارا نباشد و یا مدت زمان مجاز انصراف گذشته باشد، به‌دلیل تسویه مبالغ با مدرسین و ثبت شدن اسناد مالی، تحت هیچ شرایطی امکان بازگشت وجه به کاربر وجود نخواهد داشت.

نمایندگی فروش محصولات

در حال حاضر در سالیدیتی کد نمایندگی فروش وجود ندارد و تمامی خرید‌های رسمی کاربران باید از طریق سایت اصلی سالیدیتی کد به آدرس www.soliditycode.ir انجام می‌گردد.
خرید محصولات آموزشی و تهیه انواع محصولات فقط از طریق سایت www.soliditycode.ir امکان پذیر است و هرگونه محصولی که در سایت‌ها یا کانال‌های مختلف به فروش می‌رسد غیر قانونی خواهد بود و مورد تایید مجموعه سالیدیتی کد نیست.
کلیه کسانی که از طریق سیستم کسب درآمد سالیدیتی کد اقدام به خرید و یا فروش دوره‌ها می‌نمایند، قوانین این سایت را پذیرفته و فقط از طریق سایت و راه‌های ارتباطی موردتایید مجموعه سالیدیتی کد اقدام می‌کنند.

عضویت در سایت سالیدیتی کد و استفاده از خدمات آن به‌معنی آگاهی کاربران از قوانین و پایبندی آنان به این مقررات است.